13 December 2010

kenikmatan berganda!


sampai berkerut mulut beliau sedang membuat magik 'dimanakah kuku jari kecil saya?'

kini persoalan ku terjawab tentang adakah beruk mempunyai tahi hidung?

usher tengah perati cermin belakang takut kantoi ngan orang belakang

ni gaya korek hidung yang agak style..kerana kedua dua belah tangan membuat kerja.sangatlah eksotik!!!

ini korek dalam punya sampai lentok mata tak cukup tangan

queen lak ni memang sudah terang terangan dapat masuk lubuk dalam baik punya korek!

konon kover lah tengah cakap ngan henfon..sampai belok lubang hidung dia punya syiok abes

mak aih yang ni dah separuh jari tenggelam lam lubuk dalam nih..sangat eksotik!

britney spears masih dikenali walapun sedang memakai bedak sejuk cap jamu dara


suatu petang..
aku longlai kerana kepenatan..
aku rebah di bangku sambil megeluh menahan kepenatan..
aku diam tanpa kata kata kerana aku memerhatikan sekeliling..
dalam kesibukan itu..
aku sempat memerhati sorang warga myanmar
beliau sedang terlalu asyik
penuh berahi..
mengorek lubang hidung beliau tanpa menyadari aku yang sedang memerhati beliau dalam jarak 8 meter..
aku leka dengan gelagat beliau sehinggalah kami bertentang mata.
trus beliau mengunnakan taktik buat buat garu hidung pula.
hahhahahhaahaah..
beliau tidak sedarkah aku sudah dari awal menyaksikan aksi eksotik beliau?

p/s:banyak persoalan aku terjawap pada malam ini!

No comments:

Post a Comment