26 December 2010

thank u!

hari ini adalah hari terakhir aku kerja di company *******..
last day..pekerja kontrak sama dengan aku diberi ucapan oleh supervisor..
ucapan oleh pekerja senior..
ade yg menangis.aku x nangis sebab aku tengok dah ada orang nangis.
jiwa mesti kental!cekal dan serius.
walapun hanya satu bulan tapi cukup bes.
kelebihan yang saya dapat ialah
1-kaki makin berotot kerana berdiri lama.
2-bahu dan tangan makin berotot juga sebab angkut barang.
3-perut makin mantap sebab silap kantin kerana makanan murah sangat.
4-saya dapat menajamkan communication skill saya ..
5-dapat tengok warga vietnam dan warga myanmar berinteraksi antara satu sama lain menggunakan bahasa melayu iaitu bahasa baku kerana mereka juga xpaham bahasa antara satu sama lain.
6-dapat belajar bagaimana cara buat buat sibuk secara spontan.
7-dan byk lagi lah aku xreti nak ungkai kan dengan kata kata!(ayat ala sastera nih!)

terima kasih kepada semua pekerja kerana memberi aku sokongan dan peluang...
aku terharu..
terima kasih kepada warga malaysia..
terima kasih kepada warga jepun..
terima kasih kepada warga indonesia...
terima kasih kepada warga thailand..
terima kasih kepada warga myanmar..
terima kasih kepada warga vietnam..
terima kasih kepada warga nepal..

atas segala tunjuk ajar.gurau mesra.kutukan.teguran.makian.sindiran.pengalaman.gelak tawa sepanjang saya disana...

tapi satu jer silap kantin anda kerana makanan murah dan sedap..saya xdapat menahan diri!

sempena itu saya kepilkan lagu kanda adinda sebab naluri saya mengatakan sila letak lagu ni lam blog saya...sekian terima kasih!

No comments:

Post a Comment