16 March 2010

malam ni malam selasa..
naper la takdak mood gila babes nak ngadap keje
yang menimbun..
tapi kalu gi jenjalan automatik keje ilang
balik umah buat2 keliru
tengok keje trus rase cam nak epilepsi
walaupun keje senang nak mampos
aiiiiii
camne la perangai camni nak carik makan sok luse
nak tanggung keluarga
kita mesti berpandangan jauh
barulah dikatakan menyahut seruan kerajaan dalam wawasan 2020

yeah..
kini aku dah bersemangat.
tapi xmo ngadap sketches.
bek aku online tengk2 survey2 barang baek punya.
xpun tgk blog ko nyer..hah

woit aku nak buat keje la wey.
biarlah aku buat buat segar sementara aku masih sedar ni.
ok aku mau buat keje sekarang
10 minit lagi la.
aku nak tengok si S tido gaye ape lak malam ni
ari tuh gaya pegang M16.
pastu gaya retro siap tunjuk atas lagi.
pastu gaya street fighter.

ok fullstop!! aku nak buat keje
ai makan biskut cecah roti pun sodap gak

1 comment:

Post a Comment