27 June 2010

Lunch at Casa Limbong

aku x puas ati tol smalam tengah sesedap rase aku melantak makan nasik kat kedai makan.tetibe ade orang gila lak selambe gile jer duk sbelah aku isap rokok.
pergh.
kawan aku dah cabut pegi basuh tangan.memang sah la x abes makan .
tinggal aku je yang tengah gaul nasik ngan kuah.
dahla aku ngah syok makan ikan bilis sambal ngan hati ngan hempedal .
kuah lak kuah masak asam.
pergh..........
mase ngah bes duk uli sambil gaul nasik orang gile tu ape jadah yang die pikir tetibe je duk sbelah aku.
nak tercekik aku makan nasik.
sampai berair mata aku.
urat tengkuk dah keras x pandang kiri kanan.
aku tengok dak yang duk meja depan dah sakit perut tahan gelak.
mak aih.
orang gile tuh macam nak psiko aku je.
kali ke2 aku hampir tercekik nasik aku dah give up.
beliau berjaya psiko otak aku.
aku trus pegi basuh tangan.
membe aku dah tunggu jauh dah kat depan.
pergh ...
baru teringat air x minum lagi.dahla air nescafe ais.kalu ais kosong leh ar tinggal.
aku trus pegi balik meja aku x pandang sape dah.
minum air 4 teguk trus pegi bayar.
xmampu aku menatap pandangan matanya.


ari ni aku makan nasik kat umah.
hahahahhaha.
takde orang gile nak kacau aku makan nasik.

No comments:

Post a Comment