15 June 2010

hari khamis

adakah hari yang malang buat aku?
entahla.
aku tengok zodiak aku cam ok jer.

hari kamis juga pelbagai aksi ngeri aku buat.
sampai aku sendiri bingung memikirkan.
senang cite nak berak x jadi.

huh.
memikirnya lagi buat usus aku berangin.
tanda kentut lebat kot nanti.

cis,.

pagi.
aku ter'rosak'kan customer nyer barang.
muke aku pucat dan berpeluh peluh.
nasib baik boss x marah aku.
sbb dia kawan bapak aku.
kebetulan bapak aku ada.
so dia kontrol.
hahahhaa.
aku dapat rasakan yang dia sedang maki aku dalam hati.hahahhhah
kalu dia xmaki aku dalam ati bukan manusia la kan.

so i have to pay for what i did.
celaka.
aku termenung kat surau 2 jam.
sampai boss ingat aku balik umah.
hahhahahhahahah.


petang
aku buat patah tool kesayangan boss aku.
mampos.nasib baik x cirit
nasib baik dia kluar n aku sempat beli baru tool dia.
nasib baik sampai sekarang dia x perasan hahahha.

balik umah terpijak tahi ayam yang sedang watery dah basah basah sejuk gitu.
hahahahahah..aku suka dalam derita.
hanya mampu tersenyum manja.

selepas itu aku online.
syok online seekor kucing yang bergaya habes lalu depan aku.
aku buat derk.
dia x kacau aku pun.
tapi malang tidak berbau.
selambe je dia catwalk kasi air kencing sama laptop aku.
siap terpercik kat handphone.
mak datuk.
hebat sungguh kucing natang tu.
aku x mampu buat ape2 lagi.
sesungguhnya aku hanya mampu melihat lagi.
tipu ah,
kasi bantai tros.
rase macam nak gunting bulu dia
macam aku penah buat dulu kat kucing itam tu.
aku bersabar.....
lap ape yang patut.
sambung online..



malam
aku terjatuh depan rak roti.
di depan seorang manusia yang bertuah.
aku jatuh siap terpaleot dan terlompat gaya lompat kijang yang riang.
betapa bangganya aku.
aku senyum pada semua orang yang ada termasuk cashier.
bahkan aku siap minatk maaf pada manusia yang melihat aksi ngeri aku.
terasa sangat bahagia


sesungguhnya hari kamis berjaya buat aku tersenyum sendirian..

No comments:

Post a Comment