19 November 2010

boo sun





ari ni satu hari aku duk mengadap pc sambil online.
betul2 hardcore aku ari nih.
boleh bikin mati kutu kalau tiap2 ari camni.
boleh bikin aku mati kebosanan gak.
inilah aktiviti apabila cuti sem dan tidak membuat sebarang kerja part time.
hanya melanguk sendirian.
apabila kene leter.
taktik buat buat keliru dipraktikkan dengan jayanya!

aiyo...
macam2 aku menda aku surf ari ni..
video kelakar buat kasi mood ceria lah.
facebook(kasi huru hara status orang.kuang3)
youtube(konon tgk cita forrest gump)
bloggers lain nyer blog lah.yang bes jer aku baca.hahahaha.
okeh sekarang ini secara tidak sengaja aku telah berminat nak mengulas tentang jenis blog yang aku xberkenan lah.

jenis blog yang aku xberkenan adalah seperti yang akan aku huraikan dibawah.
blog yang menjadikan blog beliau sebagai diari yang melampau.
aku tegaskan disini diary yang melampau dan sgt lah over.

sebagai contoh.

aku cintakan kau sampai mati.(sambil taruk gambar ngan kiss pipi.pui!)
pastu next entry.aku sayang kau.kaulah segalanya buat aku baby.(sambil taruk gambar kekasih ati yang paling manja)
seterusnya.i sedih la u buat i camni.(taruk gambar hati retak)
next.u naper makin jauh ngan i.(taruk gambar amik sendiri masa tgh nangis)
after that.sayang kamu lebih aku menyayangi dirimu.(sambil taruk lirik lagu kau kekasih awal dan akhir)
then.cintaku hanya buat mu duhai kekasih hatiku.(taruk gambar semasa berdua yg paling manja lah.aiyo!)

percayalah cakap aku.ada blog yg camni!
memanglah ada kebebasan dalam menulis blog.
tapi aku hanya luahkan pendapat aku.
ape yg aku x berkenan.
x salah kan..

seterusnya dalam blog dia sibuk duk mengata kawan sendiri.
ape kes ni bhai.
menyampah betul.
yang paling x tahan kutuk kawan sekelas.
n paling bes kutuk roomate sendiri
kritik pasal kawan pakai baju ape.
warna kulit hitam legam la.
pasal mulut busuk lah.
orang camni mmg pathetic asshole lah aku cakap.
tiap2 post mengata n mencaci kawan sendiri..
kamon lah.kamu dah besar.
kesian..



p/s:stakat ni aku baru kasitau 2 jenis blog yg aku kurang berkenan.belum dapat visi lagi utk menambah karangan aku pada mlm ini.okeh.adios.
n selamat menyambut hari raya kurban

3 comments:

Nor Wahidah Md Dam said...

terasa sikit lah..
hehehhe

SarahA said...

i know what you talking about pasal mengata roomates tuuuu!

trieste said...

janganlah terasa merasa ni wawa..hehehhe..
yeah im sure u know whom..

Post a Comment