19 April 2010

adequate sleep

pagi ni aku menaip sambil melihat sekujur badan bergelimpangan di depan aku sedang tidur dengan nyenyaknya.
argh aku jeles.
aku rase kalu aku tido pun mesti ada orang jeles.
atau aku perasan sorang sorang?
takpelah
perasaan aku sangat rumit sekarang ni
rumit dari perasaan jack black kot dalam school of rock
tapi x setanding ngan perasaan Jaguar Paw dalam cita Apocalypto.

aku melewati bilik demi bilik sambil menatap wajah ceria mereka yang sedang lena diulit mimpi,.
argh aku jeles lagi.
sorang demi sorang membuat pose dalam keadaan tidak sedar.
namun aku masih boleh memberi markah kreatif kerana pose yang ditonjolkan amatla unik dan kreatif.
selain itu gaya dari segi kepelbagaian dalam usaha menonjolkan diri amatla kreatis dan dinamik.
sesungguhnya mereka amat berbakat.
2 thumbs up i tell u

entah mengapa malam ini terasa sejuk pula.
mungkin sebab aku pasang kipas menghala kearah aku dalam jarak 3 kaki.
sampai rambut aku terbang macam dalam video klip celine dion.
aku merenung kipas sambil menaip.
macam hebat pulak rasa,
bukan semua orang boleh buat.
hahahahahahha.

argh dah bosan dengar kentut sendiri.
aku nak dengar kentut orang lain pulak

1 comment:

Nor Wahidah Md Dam said...

hahahaha...
mua de dgr org kentut dlm tido x waktu tgk dye org tdo tu.....

seb bek mu x jmpe aku waktu mu tgk sorg demi sorg tu...
hahahhaha

Post a Comment