18 April 2010

binatang ini sangatla eksotik







aku tak tau la nak cakap aper..
aku suka sangat perhati natang ni..
mungkin mereka ada aura yang tersendiri yang bisa membuat aku terus melihat mereka..
mereka adalah makhluk yang sangat eksotik.
sangat beautiful.
sangat lemah lembut.
sangat montel.
bisa membuat jiwa aku tenang..
tapi satu jer..
dia cepat membesar ke alam dewasa..
maksud aku bukan la alam akil baligh kan..
menjadi rama rama.
macam lagu ella tuh..
aku rasa macam nak bela jer jadi binatang peliharaan aku..
sebab dia makan daun jer..
senang dan sempoi kan.

2 comments:

Nor Wahidah Md Dam said...

mu x habis2 dgn natang nieyh...
dr sem 3 lg mu dok jdkn gmbr kt port folio...
cbe mu cek balik kt folio mis ezu tu kan gmbr natang nie...
hahahha

trieste said...

of course la.
aku dah cakap kan binatang ni sgt eksotik kan.hahhaha.
long time no see u la

Post a Comment