14 September 2010

godeng godeng



aku pun xtau nape aku taruk gamba ni.
mungkin aku da x sabar nak mengundi kot.

urm.
topik lain lak.
aku berfikir lam masa 4 minit.
aku masih dikira amatur dalam bidang blogging ni.
lepas bace blog orang lain buat aku semangat ayam lak nak sambung blog ni.
aku sgt tabik kepada penulis blog yang otai.
dan pada mereka yang berjaya menyusulkan idea yang sangat bernas yang terhasil dari sudut benak otak yg perlu di pikir dahulu sedalam dalamnya.
setiap orang sangat la berlainan.
pendapat.
perspective hidup.
cara penulisan.
cara pendekatan.
cara berkhayal.
cara menasihatti.
berkongsi idea.
cadangan.

political view.
pelakon peberet.
makanan kegemaran
dan memacam lagik.

sekalidas mampu buat aku berfikir sjenak.
ade lagi orang lain dari aku,
hahahaahha.

sebenarnye aku tulis post ni lepas tgk blog aku ni rupenye takde gadget lansung
hahhahahahahah.
rase cam bodo nak mampos.
k lah.
salam muhibbah.
bertemu lagi kita di lain entry.

No comments:

Post a Comment