16 September 2010

like!




aku nak umah macam ni n kete camni.
wah sambil layan lagu on call kings of leon!
wah wah wah.
teruja oi!
mungkin satu hari nanti.....
menggunakan tenaga yang boleh diperbaharui untuk kombi aku.
wah rasa macam aku dah menyelamatkan alam sekitar dari tercemar.
alangkah indahnya kalau ada plak kat dalam dia home theater n karaoke set untuk aku membuat bunyi eksotik.
pastu ada mesin buat air cokelat panas dan kopi suam kaw punya.
kat driver nyer seat lak ade mesin ogawa kasi bakar lemak.
seat lak ade ergonomik kasi tulang belakang aku x bongkok.
pastu ade autocruise lak .lek jer aku drive jauh
kat dalam ade tv plasma lak.
siap ada lampu raya pasang lagu black dog bone sebagai rentak.
kat tepi seat blakang ade meja main catur mane tau bosan dah tgk tv.
puas main catur main jutaria.
kat luar tu kan ade tempat beristirehat.
minum petang lek jer parking kat mane mane yang aku ske.
kat terminal.
kat depan taj.
depan pasaraya CYS.
lek jer.


ok bahagian umah lak.
sangat bes kalau umah aku ade same la macam aku huraikan kat kombi aku tadi.
nanti la aku pikir nak taruk ape kat dalam umah.





p/s;mane nak cari tanah bukit camtu nak buat umah aku?

mencabar gak aku nyer angan ni

1 comment:

Nor Wahidah Md Dam said...

sungguh exotic angan2 mu itu...
hahaha

Post a Comment