15 September 2010

nilai dan harga

minyak motor=rm3

topup=rm10

makan mcd=rm10

sabun basuh baju cap ekonomi handalan=rm3.60

kasut=rm52

tandas=20sen

tisu=30sen

minyak kelapa dara=rm15

jeli kelapa=rm1


but

raya with family=priceless

having fun with friends=priceless

pengalaman eksident=priceless

memori kene tangkap semasa ponteng=priceless

dibelanja makan=priceless

birthday memory=priceless

sembang kosong mengisi masa lapang bersama mereka=priceless

bermalas malasan bersama=priceless

makan satar di tepian pantai=priceless

menonton cerita rosalinda=priceless haha

mandi pantai semasa matahari atas kepala=priceless

winning game together=priceless

dan byk lagi memory yang aku sgt sayang.
oh i missed that moment.
memori yg mampu buat aku tersenyum sendirian
memori inilah yg mampu buat aku bercakap sendirian.
memori yg membuat hari aku bertambah ceria.
memori yang membuat aku bersemangat untuk menempuh hari esok.


p/s:tadi aku mimpi aku menari ngan mak arab n pak arab pasang lagu pittbull.agak menarik mimpi aku semalam.

2 comments:

Nor Wahidah Md Dam said...

btul tu...
knl dgn mu pun priceless..
rindu mu...

SarahA said...

wooaaahhhh~
puitis sungguh ayat2 mu :)

Post a Comment